ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    עורך דין תכנון ובניה

    כל תחילת בניה טעונה אישור מאחת מהועדות לתכנון ולבניה בארץ. הליך קבלת היתר בניה הינו הליך מורכב הטומן בחובו התמודדות עם בירוקרטיה סבוכה, התנהלות מול הועדות השונות, עמידה בדרישות, והכרה של החוקים הרלוונטים. על מנת לצלוח את התהליך הזה עד לקבלת היתר הבניה המיוחל, על הבונה להיות מיוצג על ידי עו"ד המתמחה בדיני התכנון והבניה. ובעל הנסיון והבקיאות הנדרשים .

    משרדינו נותן שירותי ליווי וייצוג בהליכי רישוי בניה כבר מהשלב הראשוני של ההליך, מתן חוות דעת, מענה להתנגדויות, ייצוג בפני מוסדות התכנון, הגשה וייצוג בעררים על החלטות הועדות התכנוניות ועתירות מנהליות.

    עורכת הדין הילה קולטון הינה בעלת הידע המקצועי והנסיון המעשי המאפשרים לה להאיץ את ההליך הבירוקרטי, להסיר מכשלות ולקדם את הליכי קבלת האישור, ובכך להקל על לקוחותיה.

    ייצוג בעבירות תכנון ובנייה

    עבירות הבניה הינן מהעבירות הנפוצות ביותר בישראל. רובן המכריע של עבירות הבניה נעשה על ידי אנשים תמי לב שנקלעו להליכים פליליים ללא כל כוונה או ידיעה כי הם מבצעים עבירה.

    תיקים פליליים בתחום התכנון והבניה מחייבים ידע מקצועי ונסיון מעשי הן בתחום הפלילי והן בתחום התכנון והבניה.

    לכן, אם קיבלתם הזמנה לחקירה במשרדי מחלקת הפיקוח על הבניה חשוב ואף הכרחי להתייעץ עם עו"ד המתמחה בדין הפלילי בכלל ובתחום התכנון והבניה בפרט, בטרם הגעה לחקירה.

    משרדינו מייצג חשודים ונאשמים בעבירות תכנון ובניה – פיצולי דירות, בניה ללא היתר, חריגות בניה, ניתוק תשתיות, שימושים חורגים וצווים מנהליים.

    עורכת הדין הילה קולטון שימשה כתובעת עירונית במשך 13 שנים והינה בעלת נסיון עשיר בייצוג בעבירות פליליות בתחום התכנון והבניה, מה שמאפשר לה לייתן ללקוחותיה את הייצוג המיטבי.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט