ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    עורך דין רישוי עסקים

    קבלת רשיון עסק מהרשות המקומית הינו הליך מורכב הטעון אישור של גורמים רבים וביניהם: כיבוי אש, משטרה, משרד הבריאות וכן אישורה של הועדה המקומית לתכנון ובניה/מחלקת הנדסה.

    לא פעם בעלי עסקים הנמצאים בתהליך קבלת רשיון עסק נתקלים בסירובים בלתי מוצדקים או בדרישות מוגזמות אשר מונעות מהם מלקבל רשיון העסק. במקרים כאלו חשוב והכרחי כי בעל העסק יהיה מיוצג על ידי עורך דין המתמחה בתחום רישוי העסקים, המכיר את אופן פעולתן של הרשויות המקומיות, על מנת לסייע לבעל העסק להגיע לפתרון מוסכם מול הרשות או במקרים הנדרשים לייצגו בהליכים משפטיים מול הרשות המקומית.

    משרדינו נותן שירותי ליווי וייצוג משפטי בהליכי קבלת רשיון עסק מול הרשויות המקומיות והגורמים הנדרשים לצורך קבלת האישורים לרשיון עסק, כגון: משטרה, משרד הבריאות, כיבוי אש וכיוצב', וכן בהגשה וייצוג בעתירות מנהליות בנושא רישוי עסקים.

    ייצוג בעבירות רישוי עסקים

    לאור המציאות הכלכלית המורכבת במדינת ישראל, קיימים כיום במדינת ישראל עסקים רבים אשר פועלים ללא רשיון עסק. ניהול העסק ללא רשיון יכול להעמיד את בעליו בפני המצב בו הרשות המקומית תפעל לסגירתו של העסק, מה שיביא לפגיעה כלכלית בבעל העסק.

    הרשויות המקומיות במסגרת סמכותן על פי חוק רישוי עסקים, פועלות כנגד עסקים ללא רשיון בשני מישורים:

    במישור השיפוטי באמצעות הגשת כתבי אישום כנגדם בגין ניהול העסק ללא רשיון, ובמישור המנהלי באמצעות הוצאת צווים מנהליים לסגירת העסק. בשני המישורים הדבר יכול להביא לסגירתו של העסק מה שיביא לפגיעה כלכלית עצומה בבעל העסק, שעד לאותו מועד השקיע כספים רבים בפתיחתו וניהולו של העסק.

    במידה והוגש כנגדך כתב אישום בגין ניהול עסק ללא רשיון או שהוצא סגירה מנהלי כנגד העסק, חשוב ואף הכרחי להיות מיוצג על ידי עורך דין המתמחה ברישוי עסקים ובעל נסיון בייצוג בהליכים מסוג זה.

    משרדינו מייצג חשודים ונאשמים בעבירות רישוי עסקים – ניהול עסק ללא רשיון וצווי סגירה מנהליים.

    עורכת הדין הילה קולטון שימשה כתובעת עירונית במשך 13 שנים, והינה בעלת נסיון עשיר בייצוג בעבירות פליליות בתחום רישוי עסקים, מה שמאפשר לה לייתן ללקוחותיה את הייצוג המיטבי.

    ישראל מתאפיינת בשוק חופשי ובשלל אפשרויות לממש יזמות. יחד עם זאת המדינה מחויבת להגן על אינטרסים מהותיים של הציבור הרחב, ולכן בחלק מהמקרים מטילה מגבלות על הקמת עסקים חדשים. בפרט ישנה הדרישה להפעיל עסק אך ורק במבנה שאין בו חריגות בנייה ושההיתר שניתן לו מאפשר את הפעילות העסקית. כמו כן יש התניות שונות לגבי אופי ההתנהלות, בהתאם לתחום הפעילות של העסק, ובפרט בענפים בעלי השפעה משמעותית על סביבתם ועל הציבור – מוסכים, מסעדות, מפעלים ועוד. עורך דין רישוי עסקים, כלומר עו"ד שזהו אחד מתחומי ההתמחות שלו, מבטיח התנהלות אופטימלית מול מחלקת הרישוי ברשות המקומית ומול גופי הרישוי הנוספים. משרד עוה"ד הילה קולטון חזות מספק מגוון רחב של שירותים הקשורים לרישוי עסקים.

    עבירות בנייה

    השירותים שמספק עורך דין רישוי עסקים

    * ייצוג בשימוע לקראת שלילת רישיון עסק או הוצאת צו הפסקה מנהלי – ליווי משפטי במצבים אלה עשוי להיות ההבדל בין המשך תפעול העסק כסדרו לבין סגירתו לפרק זמן כזה או אחר ונזק כספי ממשי.

    * הגשת עתירה מנהלית כנגד רשות מקומית – הליך משפטי רלוונטי במקרים שבהם הרשות המקומית מסרבת להעניק רישיון עסק, או כשמוצבים תנאים בלתי סבירים. גם ביטול רישיון עסק ניתן לבטל באמצעות עתירה מנהלית, שעשויה להיות מוגשת גם נגד גופי רישוי אחרים.

    * הסדרת שימוש חורג – כך שניתן יהיה לקבל רישיון עסק עבור הפעלתו גם במבנה שההיתר הנוכחי לא מאפשר זאת.

    * ייצוג בהליכים פליליים בגין עבירות ברישוי עסקים – ניהול העסק ללא רישיון עלול לגרור הליכים פליליים וסנקציות משמעותיות בצידם, כגון: צו סגירה של העסק וקנסות גבוהים. במקרים כאלה חשוב מאוד להיות מיוצג על ידי עורך דין המתמחה בתחום על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

    מיומנות גבוהה וליווי צמוד עד להסדרת הרישיון

    עורך דין רישוי עסקים נדרש גם לבקיאות רחבת היקף וגם לנחישות רבה. עוה"ד הילה קולטון חזות עבדה במשך 13 שנים במחלקה המשפטית של עיריית רמת גן, ובמהלכן צברה בין השאר ניסיון עשיר בטיפול בסוגיות הקשורות לרישוי עסקים. לעו"ד קולטון חזות ניסיון גם בייצוג בפני ערכאות שיפוטיות שונות, ועוד איכות חשובה שבאה לידי ביטוי היא היכולת לספק הסברים מפורטים ובגובה העיניים לכל לקוח – על-מנת שיבין בדיוק מהן האפשרויות העומדות בפניו, על יתרונותיהן וחסרונותיהן. השירותים של משרד הבוטיק בתחום רישוי העסקים ניתנים בזמינות גבוהה ותוך הקפדה על ליווי צמוד עד להסדרת הנושא לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט