ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    עורך דין חריגות בניה

    עורך דין חריגות בניה – הילה קולטון חזות

    תחום הנדל"ן הוא  מורכב מאין כמותו, במיוחד בהיבטים משפטיים הכרוכים בו. אחד הנושאים הסבוכים ביותר הוא חריגות בניה. כידוע, כל מבנה זקוק להיתר, שאותו מנפיקה ועדה מקומית לתכנון ולבניה. לצורך קבלת האישור ההכרחי מוגשת לוועדה תוכנית מפורטת של המבנה. אם לאחר קבלת ההיתר נוצר פער בין התוכנית לבין המצב בפועל, קרוב לוודאי שמדובר בחריגת בניה. בשנים האחרונות הפכה  קיומן של חריגות בניה לתופעה נפוצה ביותר, והחלה מגמה הולכת וגוברת של הועדות המקומיות לביצוע אכיפה כנגד אותן חריגות בניה. . על כן, מומלץ להסדיר בעזרת עורך דין חריגות בניה – וחשוב לבחור בעו"ד עם ניסיון רלוונטי. איתור חריגות בניה והסדרתן הוא אחד מתחומי המומחיות העיקריים של משרד עורכי דין הילה קולטון חזות.

    למה חשוב להסדיר בעזרת עורך דין חריגות בניה?

    * הימנעות מעונש כבד – ובפרט קנס כספי גבוה שעלול לפגוע בערך הנכס.

    * חשש לצו הריסה – ענישה נוספת במקרים של חריגות בניה היא צו הריסה, שמימושו גם פוגע בנכס וגם כרוך בעלות כספית לא מבוטלת.

    * תיק פלילי – רוב בני האדם שבנכס אשר נמצא בבעלותם מתגלית חריגת בניה הם אנשים נורמטיביים שמעולם לא עברו על החוק או חוו קונפליקט ממשי מול הרשויות. מאחר שחריגות הבניה מהוות כאמור עבירה פלילית, התוצאה עלולה להיות חוויה לא נעימה במיוחד.

    טיפול יעיל ומציאת פתרונות מדויקים

    מאחר שרק בעזרת עורך דין חריגות בניה הופכות מסיכון לנזק ממשי למציאות שזכתה לאישורים הנדרשים, מומלץ להקדים תרופה למכה ולפנות לקבלת ייעוץ מקצועי. עו"ד הילה קולטון חזות היא בעלת תואר שני במשפטים (אונ' בר אילן), ניסיון של 7 שנים בייצוג חשודים בביצוע עבירות פליליות ובקיאות מקצועית ספציפית בנושאי תכנון ובנייה לרבות היכרות עם הוועדות המקומיות בזכות 13 שנות עבודה בשירות המשפטי של עיריית ר"ג. הוותק והידע מתורגמים לאסטרטגיית פעולה אופטימלית בכל מקרה של חריגות בנייה בכל סוגי הנכסים. מאפיינים נוספים של השירות הם מחויבות מלאה לכל לקוח ולכל לקוחה, יצירתיות על-מנת למצוא פתרונות מדויקים ונחישות חסרת פשרות.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט