ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    עורך דין ליקויי בנייה

    רכישת דירה חדשה מקבלן כרוכה מן הסתם בתשלום סכום גבוה במיוחד. בהתאם גם רף הציפיות גבוה – ולכן אם מתגלים ליקויי בנייה התוצאה תהיה מפח נפש של ממש. בנוסף, הליקויים מורידים את ערך הנכס, פוגמים באיכות החיים ועלולים אף להוות סכנה. במקרים אלה חשוב ליידע מיד את הקבלן – בכתב (דוא"ל / דואר רשום). כמו כן יש לתת לו הזדמנות לתקן, תוך זמן סביר בהתאם לליקוי וברמה נאותה, את הפגמים. סירוב מצד הקבלן מחייב פעולה מידית, ולמעשה במקרים אלה רק בעזרת עורך דין ליקויי בנייה הופכים ממציאות כואבת לנחלת העבר, ובמקרים מסוימים הדיירים זוכים גם בפיצוי הולם. משרד עו"ד הילה קולטון חזות מטפל בסוגיה זו באחריות, בנחישות וביעילות.

    איך עורך דין ליקויי בנייה מטפל במקרים אלה?

    * מכתב התראה – בחלק מהמקרים עצם הפנייה של עורך דין ליקויי בנייה מנוסה מניעה את הקבלן לפעולה הרצויה.

    * ניהול מו"מ מול הקבלן – כך שהוא גם יפצה את הדיירים על הנזקים שנגרמו להם. במקביל עו"ד מיומן יאסוף חוות דעת מקצועיות – גם לצורך המשא ומתן וגם על-מנת לצרף אותו לתביעה אם תוגש כזו.

    * תביעה – הליך משפטי בעקבות גילוי ליקויי בנייה עשוי להוביל לאכיפת האחריות של הקבלן, וכן למתן סעד כספי (כלומר פיצוי, לרבות בגין איחור במועד מסירת הנכס ובגין נזקים נלווים, עוגמת נפש ועוד).

    פתרון מיטבי עבור כל סוגי ליקויי הבנייה

    ליקויי הבנייה נחלקים ל-3 סוגים: אסתטיים – כלומר כאלה שפוגעים "רק" במראה של הנכס; בטיחותיים – ליקויים שמחייבים תיקון דחוף, גם אם הקבלן עצמו מסרב לעשות זאת; ונזיקיים – מחדלים שגורמים נזק למבנה ו/או לתכולתו. עו"ד הילה קולטון חזות צברה ניסיון רחב היקף בטיפול בכל סוגי ליקויי הבנייה. במסגרת שירות זה באים לידי ביטוי הבקיאות המקצועית של עו"ד קולטון חזות, יכולות ניהול המשא ומתן, החתירה למצוינות ולמתן מקסימום תועלת ללקוחות וכן הניסיון בליטיגציה, כלומר הופעה בערכאות שיפוטיות שונות. התוצאה: פתרון מהיר ויעיל לליקויים וקבלת פיצויים במקרים שבהם יש לכך הצדקה.

    עורך דין המתמחה בליקויי בנייה

    רכשתם דירה עלייה חלמתם כל כך הרבה זמן, חשבתם שכבר עברתם את כל האתגרים, ואז גיליתם שיש לא מעט בעיות בדירה שלא נחשפתם אליהן לפני כן. פניתם לקבלן או לאדם שממנו רכשתם את הנכס, הצפתם את הנושא, אך הוא מתחמק מאחריות כבר כמה חודשים. הליקויים מחמירים ואתם מתלבטים אם להביא איש מקצוע, אך מגלים שאלו ליקויים שנמצאים בבסיס של המבנה, ובשביל שהם יתוקנו אתם צריכים את הקבלן. לכן, במקרים האלה, כדאי לפנות לעורך דין ליקויי בנייה כדי לפתוח בהליכים משפטיים שעתידים לחסוך לכם הרבה כאבי ראש והוצאות מיותרות. משרד עורכי דין הילה קולטון חזות יכול בהחלט לסייע לכם במצבים האלו ואף לייצג אתכם בבית המשפט ולתבוע את הקבלן או בעל הדירה על הליקויים שנמצאו. עורך הדין ידאג לברר למי שייכת האחריות, ומה גודל הנזק שהליקוי גורם לכם במהלך מגוריכם בדירה ועוד.

    מתי כדאי לשכור שירותים של עורך דין ליקויי בנייה?

    יש כמה סיבות שבגינן כדאי לשכור את שירותיו של עורך דין ליקויי בנייה, אך המרכזית והעיקרית היא כאשר יש צורך לבדוק או לקבל ייצוג משפטי כשיש ליקוי בנייה בדירה שרכשתם. לרוב זה קורה כאשר קונים דירה מקבלן, והוא מסרב לתקן את אותם הליקויים שנמצאו בדירתו, אך גם במקרים בהם רכשתם דירה יד שניה והבעלים הקודמים של הדירה לא צייתו להוראות החוק ולא גילו לכם מהם הליקויים הקיימים. כאשר אתם פונים אל הקבלן או אל הבעלים הקודמים של הנכס הם יטענו כי אותם ליקויים אינם תחת אחריותו וישאירו אתכם ללא מענה או פתרון. במקרים אלו חוסר האונים הוא גדול, כי שילמתם כל כך הרבה כסף וציפיתם לקבל תמורה ראויה ללא ליקויים אשר מקשים על חייכם ויוצרים לכם נזקים, אך פניה אל עורך דין ליקויי בניה תוכל לסייע לכם להביא לפתרון, בין אם בהסדר ובין אם בבית המשפט.

    הפרטים הקטנים

    עורך דין ליקויי בנייה יוכל לייצג אתכם בבית משפט ולתבוע את הקבלן במידת הצורך בהתאם לליקויים שתציגו בפניו, אך הוא אינו יכול לסייע לכם לאתר את הליקויים בכנס, להעריך את שווי הנזק או לבחון האם הם נעשו בידכם או לפני שנכנסתם לדירה. משרד עורכי הדין הילה קולטון חזות יכול לסייע לכם בייצוג המשפטי בזכות הידע הרחב, ההתמחות, הניסיון והמוניטין בתחום. לקוחות רבים נעזרו בשירותיה של עורכת הדין קולטון וזכו ליחס אישי ומקצועי.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט